Výlet do ráje

27.11.2011 08:01

 

Jednoho krásného rána  jsem byl naložen do autíčka  a už jsme jeli. Jeli jsme dlouho a na konci cesty stála nádherná  vyřezávaná bouda.

 

Tak jsme vstoupili do vnitř a tam spousta lidí a pejsků, ale mě se tam moc nelíbilo ,protože venku voněl les a na dvoře ležel muflon.Tak jsem se tvářil takto kysele.

A ono tam nebylo tak krasně jako u nás doma . Tak jsme to vzali na malou procházku kolem velkeho rybníku a to jsem tam viděl

Divný strom  čarověrníkhouby ,rašeliniště

a toho drdu co nemá drápky a na ničem  se neudrží a furt se někde zdržuje

A večer jsme se šli jíst , já ne mám svoje granule,ale dostal jsem ochutnat kus divočáka mňam,mňam.

 

A druhý den jsem je vzal na výlet ,bylo krásně teplo a byl to výlet jedna báseň.

TOTO  JE strašně hluboky les.

A to zas romantický pohled.

a tady seděly kačenky ,tak jsem je vyhnal,

Zde je u ondaný  a vyřízený HA,HA HA po 14km ,vždyť se ani nemohl rozhýbat. A ten bačkora nás dal do autobusu a odvezl k boudě.

 

A rano byla poslední procházka . A takové krásné věci umíme jemy Zvířáka HEČ!!

pak jsem se vyválel v něčem ... můj dobrý nápad a za trest do vody (11 stupnů venku) brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

A tak jsem byl rád doma ve svém křesílku