Klíště

31.08.2012 17:30

Dlouho jsem nic nepsal,já neumím a páníčkovy se nechtělo. Bylo teplo a byl u vody.Také mě občas vzal na výlet,tak jsem pravidelně utíkal si trochu začuchat.

Ale při krásné čuchané a hlásící jsem si přivezl klíště.Nejsem srab tak jsem ho vyškrábal a pak odpočíval.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A pak to přišlo . Rána  velká  jako tlapka  na krku. Jel jsem k  panu doktorovy. On nás jak  nám říká dlouhouché ,má rád.

 

A CO MĚ PROVEDL : oholil mě krk a  ještě prdnul antibiotka!

A tou otravnou parabolou mě dorazil.

 

 

 

Běhat se v tom nedá!

 

Spát se v  tom nedá!

 

Do boudy se nedostanu .

 

 

 

 

TAk spím na dlaždicích ,kde je zima!

 

 

A jako v pohádce vše dobře dopadlo. Jsem již trochu zarostlý,vyhojený a bez krejzlíku.

Pan doktor byl hodný ,tak jsem ho nechal za odměnu se semnou pomazlit.