Krasná nevěsta

03.05.2011 20:31

Nastal čas ,kdy fenky chtějí nás!

Přijela tak krásná fenka beta od Punkvy alias Berta.

Já jsem se zamiloval, a myslím si ,že jsem se také líbil.

Dvořil jsem se ,ale  všichni očekávali více. Je krásná a hravá ,ale jsem asi romantik a potřebuji víc času než jsem dostal.

Moc mě chyběla a byl jsem smutný. Tak snad se potkáme a uvidíme.

Jinak je tu jaro spousta stop. A že jsem chodil v zimě krmit  zvířátka tak se vracejí.

A protože byli čarodějnice ,tak jsem byl na výletě v Sobotce. A tam jsem před rokem našel srnky. Tak jsem si vzal dvounožce a ukázal jim ,že tam jsou i letos.

PROSTĚ NÁDHERA!!!!!!!

A pak jsem jedl buřty a spal ve vyské trávě.

Skoro jako naši předkové.

Tak je za Námi duben a těším se na houby ( pro dvounožce) já se půjdu podívat na zvířátka